top of page

סרטון: קהילת לקוחות שתומכת בידע ופעילות של צ'ק פוינט

עודכן: 25 במאי

צ'ק פוינט היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום של אבטחת מידע. אחד האתגרים המרכזיים שלה, כדי לשמור על היותה מובילת שוק היא לחדש כל הזמן במוצרים ושירותים חדשים ולדאוג שהלקוחות ידעו איך לעבוד עם המוצרים החדשים בצורה טובה.



מחלקת השיווק בצ'ק פוינט פועלת במגוון של ערוצים שמטרתם היא העברת ידע ולימוד של קהילת הלקוחות ומשתמשים מובילים. אחד הערוצים המרכזיים היא קהילת הלקוחות שהוקמה כבר ב- 2016.




הייתה לי הזכות לסייע בהקמה של הקהילה בתחילת הדרך, היום יש צוות שלם שעוסק בחיזוק הקשר על הלקוחות.

ree

עמית שרון,

Head of Global Customer Community & Market Research









מצ'ק פוינט מספרת על קהילת לקוחות של CheckMates.

איך נבחר השם, מה מטרת הקהילה, ואיך מבאים ערך ללקוחות בכל העולם.

כיום יש יותר מ- 100,000 יוזרים חודשים מ- 100 מדינות שונות.

הקהילה הוקמה על ידי צוות בארגון שכלל נציגים מאגף מערכות מידע שסייעו בהקמת התשתית הטכנולוגיות, נציגים ממחלקת הפיתוח שנתנו את הידע המקצועי, וצוות השיווק אשר כולל את מוטי שגיא, עמית שרון ו- phoneboy – שם כינוי של Dameon Welch-Abernathy שמנהל את הקהילה ביום יום. 



תוכניות ופעילויות מרכזיות בקהילה:

קבוצות של usergroups שנפגשים במדינות השונות.

CheckTalks – וובינרים מקצועיים של צוותים מתוך מחלקת הפיתוח שמשתים בידע והניסיון שלהם.

CodeHub – אזור שלם של How to

CheckPoint for begininers – מקום בו אנשים יכולים להתחיל ללמוד על המוצר.

Ask Me Anythig  – שיחות מידי פעם עם מנהלים בכירים בצ'ק פוינט, גיל שווד, דורית דר ואחרים.

אחד הדברים שמאוד חשוב להם הוא להוכיר תודה למשתמשים המובילים. מביאים אותם לישראל ועושים להם טיולים ופעילויות כדי שהם ירגישו מאוד מחוברים לצ'ק פוינט.

ישנם עוד קהילות עבור שותפים העסקיים וגם עבור מוצרי ענן.



מה לומדים מהתהליך:

להדגיש כל הזמן את ה- why  – מה אנו רוצים לעושת ואיך ולהשאר ממוקדים, להביא ערך ללקוחות והרבה מאוד ניתוח של מגמות ונתוני שימוש כדי להבין מה הלקוחות עושים איך.



הרצאה זאת היא חלק סדרת סרטונים שהפקנו לאירוע:

של מי הקהילה הזאת – פאנל מובילי קהילות.  – צפו בתוכנית האירוע ובהקלטה שלו

סרטון: קהילת חדשנות AgingIL – מאיה פרידמן, אורלי רביד

תגובות


bottom of page